Igår hade jag tokont i halsen så det blev tyvärr ingen träning:( Idag är det något bättre så kanske kan det bli någonting denna dag:) Synd bara att solen inte gassar lika härligt som igår, men det regnar i alla fall inte;)
 
Jag åt rätt nyttigt igår ändå tycker jag:) Det är som att jag tänker att jag måste bli frisk och det kommer jag bli om jag äter bra tänker jag då:P Mycket frukt och grönt, och den obligatoriska yoghurten och ägget på morgonen:) Ris och kycklinggryta på kvällen sen, typ som vanligt med andra ord;)
 
Något jag gjorde som däremot var lite duktigt var ju jobbet:) Åkte iväg för att jobba och fick betalt under restiden, så det blev ett 5.5 timmars pass istället för 3.5 som det annars är:) Inte så tokigt. Jag kunde ändå inte plugga så bra och lika bra att göra något produktivt då tänker jag:)
 
Nu hittills har jag varit iväg för att vara tränare, någon styrketräning efter blev det dock ej idag som jag brukar. Jag tänker att jag ska ta en lugn löparrunda sen istället:) Har massa planer för dagen. En lördag kanske man borde göra roliga saker och typ chilla, men för mig kommer det mest bli städ, tvätt, inventering, inköp av mat och lite plugg.. En herrans massa nyttogöra helt enkelt.. Är PLANEN alltså. Så brukar det ju inte alltid bli i slutändan.. Men nu först; Läsa ut tredje delen i Torka aldrig tårar utan handskar!! Sen följer en bokrecension på det:)
 
Förresten, kul med så många besök till bloggen igår! :) Och tack för alla kommentarer:D Säkert tak vare jerkan tänker jag:)
 
 
Sommarkänslorna börjar spira i mig..

Kommentera

Publiceras ej