Hur ska man hinna läsa allt nytt som kommer egentligen? De senaste två månaderna har det kommit ut 94 nya böcker, det är 47 nya per månad. Det är ganska många böcker.Och då har jag bara valt nya romaner, på svenska, som är inbundna. Jag kommer ju aldrig någonsin hinna läsa alla böcker ute i världen:( Inte under detta livet i alla fall. Nya böcker den senaste veckan som jag skulle vilja läsa är i alla fall; Nio dagar, nio nätter, Hon hette Jennie, samt allt det där jag sa till dig var sant. Det är ju i och för sig bara tre stycken.. Vilket gör det lite mer rimligt:) Men då har jag ju inte ens kollat in deckarna än.. Hmm.. Tur att jag läser mest romaner då. Och någon deckare bara ibland sådär. 
 
Förutom bokusångest har jag haft lite halvt ångest över allt plugg.. Jag har verkligen försökt plugga idag men resultatet har varit sådär om jag får säga det själv. Vädret har varit för fint:) Och på det åkte jag och jobbade långt härifrån, vilket resulterade i diverse bussresor. Och på bussresor kan man ju inte plugga:P Där kan man bara läsa trevliga böcker haha.. Eller nu kan jag i och för sig inte kalla den tredje delen i Torka aldrig tårar utan handskar för trevlig.. Men BRA är den! Bokrecension på alla tre böcker kommer troligen snart, typ imorn för då lär jag redan ha läst ut den;)
Som det är nu ser mitt ``lässchema`` ut så här;
 
E-bok: 12 years a slave
Pluggpausbok: Döden
Kvällsbok: Gone Girl
 
 

2 kommentarer

Funderskan

06 Apr 2014 21:19

94 nya böcker du är sugen på att läsa, eller som totalt har kommit ut från de svenska(?) bokförlagen?
Det kommer aldrig gå att läsa alla böcker man vill läsa, så länge man inte lever för alltid...

Funderskan

06 Apr 2014 21:20

Eller det kanske var bokus du utgick ifrån? :P

Kommentera

Publiceras ej