Lycka. Som vanligt när jag har tråkigt gick jag in på bokus för att kolla om det hänt något skoj i världen. Och det hade det minsann! :D 
 
Dels har uppföljaren till Kaffe med rån kommit ut nu! Har ej läst ut kaffe med rån än om jag ske erkänna men den verkar ju super! Är det bara jag eller känns det som att nästan alla böcker numera har en, två uppföljare? Gärna fristående.. När jag ändå är inne på det spåret kommer jag till nästa roliga grej, ingen nyhet i och för sig, jag snubblade över det idag så för mig är det ju en nyhet. Tydligen finns det inte mindre än tre uppföljare till boken som en drömbild av Nora Roberts. Så fort man hör namnet Nora Roberts så förs ju ens tankar till feel-good romaner och det är precis vad dessa är också.. Jag har en plan kring vad jag ska läsa i sommar om man säger så;) 
 
www.bonnierpocket.se
 Riktigt mysig är den! :D Och så där härligt förutsägbar såklart;) Men denna var ändå något utöver det vanliga, med lite mer djup liksom mot vad andra feel-good kan ha ibland!

Kommentera

Publiceras ej