Denna vackra lördag spenderades med fina vänner i Sundsvall. Lite IKEA stod på schemat samt att checka av stan lite. Vi började besöket med mat i IKEAs restaurang. Jag blir alltid lika förvånad över hur billigt det är där. Fin kaka 15:-. Kaffe och kanelbulle 5:-. Vilka kap liksom.. Det blev fläskschnitzel för oss alla vilket vi satte i oss med god aptit för att sedan kunna klara några timmars shopping. Själv blev jag supernöjd för jag hittade allt jag ville ha, och lite till såklart;) En matta, en kastrull, en tavla och diverse småprylar fick följa med hem. Även mina vänner blev supernöjda och trots alla saker vi samlat på oss blev vi chockade över det superlåga priset i slutändan. Man kan ju inte annat än älska IKEA alltså.. Efter det blev det stadsbesök och en supertjusig klänning inhandlades på NewYorker för min del:D Superfin modell, röd och vaker oh lagom vågad^^ Kaffe på det och sen bilresa på 3 timmar tillbaka till Umeå. Just det, jag höll på att glömma! Ett besök på bokreans slutspurt blev det ju också! Inget köp där dock.. Ganska utplockat nu, och ett fynd har jag ju redan gjort där;) 
 
Fast att det är lördag, och jag är ung och jag borde vara ute och svira, så är jag ändå hemma och lever det lugna livet med J.K. Rowlings Den tomma stolen. Ett helt okej sällskap ändå måste jag säga;)

Kommentera

Publiceras ej