Har haft lite internetproblem senaste dagarna och då blir bloggning därefter.. Fast något inlägg hann jag med igår i alla fall innan datorn klappade ihop:) Igår var INTE en nyttig dagXD Jag var ledig hela dagen så jag pluggade ju bra och så, och åt okej fram till att en kompis kom hem till mig. Då kom vi på den briljanta iden att vi skulle se på biggest loser och baka till detXD Logiken i det är ju total.. Chokladbollar och Märtas skurna chokladkakor blev det. Beroendeframkallande värre alltså.. Och ingen träning på det heller.. hmm.. Funderar dock på att springa ut nu snart, måste dock laga mat först.. Idag är det min matdag, känns elakt om min sambo kommer hem från hård träning och mat ej är på bordet när han lagar mat till mig alla andra dagar i veckan;)
 
Imorgon har jag dock tänkt springa på förmiddagen. Jag har cirka jättemycket tid på mig så det är inga ursäkter som gäller alltså. Och vädret verkar bli fint veckan ut till råga på allt. Som sagt. Inga ursäkter. Ska jobba lite imorn med, det blir skoj. Skönt att göra något annat ibland och inte baaara plugga.. Nu däremot blir det till att laga mat och sen läsa lite medan det står i ugnen^^
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej