Nu kommer förra veckans bokslut, hehe så fyndig man kan vara;) Mitt mål var ju att läsa ut fyra böcker. Det lyckades jag inte med, men tre blev det i alla fall; Boktjuven, Döden samt 438 dagar. Jag har nu påbörjat Gone Girl, och den är tjock, så lyckas jag läsa ut den och eventuellt en bok till denna vecka blir jag nöjd. Jag vet inte varför det inte blivit så mycket läsning sista tiden. En anledning är att nästan alla glödlampor nu är sönder hemma, och lat som jag är byter jag inte förrän typ ALLA är sönderXD Det är svårt att läsa utan ljus.. Sedan har jag pluggat mycket och träffat vänner och så. Har hängt med kompisar varje kväll nästan senaste veckan så då försvinner ju tiden på annat sätt:) 
 
Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe så jag kommer igång, därefter blir det till att plugga EKG!

Kommentera

Publiceras ej