.. för i år i alla fall! Innan idag satt jag ju och kollade på bokus och fastnade då för 50 genvägar till fettförbränning. Hur lockande lät inte det liksom för en liten degklump med BMI på 27,5 som mig;) Halva REA-priset till råga på allt. 39 riksdaler gick kalaset på. Efter det kände jag mig så nöjd att jag köpte kexchoklad för att orka fortsätta plugga. Logiken är total;) Men jag var ute och sprang sen dessutom efter det så lite duktig var jag ju i alla fall:D I snöstorm, hur många pluspoäng på det?! Som sagt, logiken är total. Har inte tränat ordentligt på tre veckor fast att vädret varit fantastiskt. Men nu skulle jag som sagt passa på. I snöstormXD Nej, men ärligt, några kilo lättare till en stor, rolig typ viktig sittning med skolan vore ju kul att vara:) Bara att köra. Kanske lägger jag till och med upp före/efter bilder om det nu finns någon härlig skillnad att visa upp såklart;)
 
Från fitnessbutiken.se
 
Nu jäklar alltså;) Har bläddrat lite i den och egentligen var det väl inte så mycket nytt jag fick ut av den, men lite kul att ha allt samlat i en bok ändå:) Och lite nya saker lärde jag mig ändå! :D är ju så sjukt intresserad av kost och näring (i teorin kan tilläggas;) att även riktigt nördiga fakta och resultat från olika studier blir riktigt intressant enligt mig:D
 
När jag ändå var i bokhandeln passade jag på att byta bok till 10 saker jag lärt mig om kärlek. Den verkar bra faktiskt, och lätt och snabbläst. Känns som en bra kontrast till de andra böckerna jag läst på senaste tid. 
 
Men nu har jag inte tid att blogga mer.. Måste läsa ut kråkornas fest!!

Kommentera

Publiceras ej