I skolan kommer jag ha professionell utveckling nästan varje dag. Det är väl hyfsat intressant och sådär men helst hade jag velat ha MYCKET egen studietid nu när jag väl kommit igång så bra. Det är ju typiskt. Men på eftermiddagar, sena sådana,kommer jag kunna plugga vidare i alla fall:) Jag ligger pinsamt mycket efter känner jag så det är inget annat alternativ än att sätta igång liksom. Och läsa roliga böcker kommer jag såklart fortfarande göra!!
 
Som det ser ut nu;
Frukostboken: Boktjuven, Markus Zusak
Pluggboken: Kaffe med rån, Catharina Ingelman-Sandberg
Kvällsboken: Tio saker jag lärt mig om kärlek, Sarah Butler
 
Det blir kanske en bra vecka ändå det här;) Det känns så himla kul att verkligen ha kommit igång med bokläsning. När jag var yngre var jag en riktig slukare. Sen dess var det många år då jag ej läste förutom på sommaren. Men när jag väl läste då kunde jag ju inte sluta liksom. Och egentligen vet jag att det är så nu med och därför har jag fortsatt. Jag är helt enkelt lite smått beroende av det nu. När många andra ser på film, tv, serier eller spelar tv-spel på kvällar så läser jag böcker istället. Däremellan kanske jag tränar lite också. Men hade jag styra över hur många timmar man får ha på ett dygn hade jag lätt velat avsätta tio timmar per dygn för lite god läsning;) Det är ju helt enkelt det bästa som finns!

1 kommentarer

Linnea

25 Mar 2014 11:56

Så du har olika böcker för olika tidpunkter? Verkar smart! Jag har alltid flera böcker på gång samtidigt, men det blir ganska slumpartat vilken jag läser.. Ofta har man ju någon man längtar efter lite extra!

Kommentera

Publiceras ej