.. som jag vill läsa!! :D 
 
Blicken, av Åke Larsson. Den författaren verkar ej ha någon annan på än denna på bokus så det kan ju betyda att detta är en debutroman. I alla fall blev jag intresserad av den då det speglar hur det kan vara att vara ny läkare ute på en kirurgiavdelning. Självklart blev jag superintresserad av det eftersom det är vad mitt kommande jobb kommer handla om..Den här känns helt enkelt som ett måste för mig, och det perfekta svepskälet för att jag kan få läsa istället för att plugga;)
 
Allt det där jag sa till dig var sant, av Amanda Svensson. Jag har läst en bok tidigare av henne och tyckte den var underhållande, vilket gör att jag då blir sugen även på den här. Den verkar dessutom var i liknande stil som den förra boken så det känns ju perfekt:D
 
Låna är silver, Råna är guld, av Catharina Ingelman-Sundberg. Då jag precis läst ut kaffe med rån så känns en uppföljare så här direkt helt på sin plats! :D
 
Psyksnack! : Stick hål på självhjälpsmyterna, av Stephen Briers. Den här boken ska tydligen vara helt unik i sitt slag. Jag blir seriöst sugen på att beställa den nununu. Då jag i perioder faktiskt har läst många självhjälpsbövker hade det kännts extremt uppfräschande att läsa den. Jag kan förstå, och hoppas, att den ger starka reaktioner och att den håller vad den lovar..
 
 
Nej, nu tickar klockan.. Höd tid att göra sig redo för ännu en PU-dag;) Dagen till ära kommer stundtals handla om etisk problematik kring konströrsbefruktning.. Då känns det helt på sin plats att ta med sig Rädda Felix till skolan!
 

Kommentera

Publiceras ej