Efter att jag legat vaken lite väl länge igår, eftersom jag läste ut en bok, så var jag minst sagt trött imorse när jag steg upp. Men det finns ju inget som inte kan avhjälpas med lite kaffe. En stor kopp (balja) och lite yoghurt senare begav jag mig ut för att ta mig till skolan, väl ute möttes jag dock ej av min cykel. Panik uppstod då jag inte såg den, tänkte då efter när jag senast använde den, vilket var igår då jag cyklade till affären. Men jag cyklade ej hem utan gick dåXD Bara att traska dit helt enkelt, vilket tidsschemat verkligen inte höll för med tanke på att jag redan var fem minuter sen.. Mirakulöst nog kom jag dock bara sex minuter sent in på föreläsningen, hur det gick förstår jag verkligen inte?! Någon måste ha gett mig medvind hela vägen väl på cykeln sen.. Föreläsningarna, vilka handlade om njurarna, var intressanta och eftermiddagen ägnade jag sen på biblioteket. I pluggpauserna blev det till att läsa Kaffe med Rån. Har nu kommit en tredjedel in i boken och tycker den är helt okej, en gul färg med gröna inslag än så länge, helt klart godkänt alltså! Nu ska jag snart cykla till badmintonträningen och ikväll utlovas en bokrecension på boken jag läste ut igår! :D

Kommentera

Publiceras ej