Vissa böcker får mig att längta framåt. Till den tid då de kommer ut alltså;) På min önskelista med böcker att läsa finns hur många som helst. Och om jag ska erkänna ligger jag efter för där finns ju många som redan kommit ut,därav att jag ligger efter och ej i fas;) men det är ju så det är liksom. Det är ju omöjligt att ligga hundra procent i fas. Men för att ta några vårnyheter som jag riktigt längtar efter då;
 
Det handlar om dig, Sandra Beijer
Kommentar: Sandra Beijer, tillsammans med Clara i underbaraclarabloggen, är de bloggare som jag tycker skriver bäst. Det finns säkert många bloggar därute som är bra också. Men av ``storbloggarna` är detta mina favoriter! Niotillfem har jag följt LÄNGE och jag ser fram emot att läsa en hel bok som går i den stilen:)
 
Fossildrottningen, Michael Mortimer
Kommentar: Jag läste den första boken i serien, Jungfrustenen, och den var mycket bra! En riktig bladvändare som jag inte kunde släppa ifrån mig. Självklart vill jag läsa del 2 (av 6!!) Fortsättning följer..
 
Nya Londinium, Gabriella Håkansson
Kommentar: Första delen i serien, Aldermanns arvinge, var seg till en början men tog sen fart. Av den anledningen vill jag nu med spänning läsa uppföljaren också!
 
Och för att avsluta det här inlägget vill jag nämna den 6e delen i Game of Thrones. Den femte delen är inköpt och ska läsas i sommar har jag tänkt så nu håller jag tummarna för att den 6e kommer ut snart också! :D Den femte boken släpptes 2011 och mönstret visar att han tar 3-5 år på sig att skriva en ny;) Han är verkligen inte den som lämnar historien åt slumpen. ALLT  har en koppling in i minsta detalj, saker som bara nämns i en tidig bok i serien får en mening två böcker senare och så..

Kommentera

Publiceras ej