Hejhej!
 
Nu blir det ett försök till återuppväckning. Inte bloggat på typ tre år, men nu så! Har haft mycket att göra sista tiden, host, åren. Nu är det dock en någorlunda lugn termin, vilket gör att jag återigen har tid att både läsa och kanske blogga så smått. Främst vill jag skriva för egen del, så jag kan titta tillbaka på det senare, men hittar någon hit är ni naturligtvis välkomna!
 
Vad har hänt på läsfronten sista tiden då? Jo, jag har tex besökt Bokrean! Vem har inte det som är boktokig liksom? Hem därifrån kom en kokbok om paleokost samt två romaner. Just nu läser jag Karin Wahlbergs ``Livet går vidare``. Det går framåt, om än långsamt. Jag har även börjat lyssna på ljudböcker. Började karriären med två testveckor med Storytel. Nu är jag på en gratis månad hos Nextory. Gillar Storytel mer måste jag säga. Jag är även förvånad över hur mycket jag uppskattar ljudböcker. Trodde liksom inte att det skulle vara min grej riktigt, då jag ofta är dålig på att lyssna och lätt zoonar ut. Men än så länge funkar det fint:) Återkommer med recensioner därifrån!
 
I övrigt går jag termin 10 på läkarprogrammet. Just nu ägnar jag mig åt projektarbete, vilket gör att det är mycket eget ansvar och varierande mängd arbete. I skrivande stund är det någorlunda lugnt, men det kan mycket väl komma att ändras. 
 
Detta får vara bra som startinlägg! See you!

Kommentera

Publiceras ej