Igår åt jag detta till middag..
 
 
..Såå gott. Älskar bananpannkaka. Sött, gott, mättande. Omnomnom. Dock inte så fotovänligt. Dessutom är jag sämst på att göra pannkakor. Gör alltid för stora så jag får inte till den rätta knycken sen när jag ska vända på dem. Till detta använde jag 2 ägg, 1,5 banan, lite salt och en matsked kokosmjöl (kan uteslutas). En fick tillägg av en matsked kakao dessutom. Bara att vispa ihop och steka i exempelvis kokosolja. Kokosflingor och bär är väldigt gott till sen tycker jag:) Har ni några andra supertips?
 
Lagade dessa innan jag gick iväg till en kompis för film. När jag sen kom hem luktade hela lägenheten bananpannkaka. Har en tendens att glömma att använda fläkten när jag lagar mat.. Och lägenheten är liten och suger lätt åt sig middagens os om man säger så. Söd och god odör ändå. Det kan lukta värre. 
 
Ha en bra dag allihop!

Kommentera

Publiceras ej