Det blir inte mycket bloggande på sista tiden om man säger så.. Vad jag däremot gör massor av är skriver rapport till projektarbete. Oj vad jag är less på plugg nu! Men så är det ju alltid i maj, inget nytt. Snart tar jag ju dessutom examen, ska egentligen inte klaga;)
 
Blandat med plugget så lyssnar jag på ljudbok, just nu är det Sista brevet från din älskade av Jojo Moyes som gäller. Tycker den är riktigt mysig och bra. Den gör sig oerhört bra som ljudbok måste jag säga! Har tänkt sikta in mig på ytterligare en Moyes- bok när jag är klar med den här. 
 
Förutom att lyssna på ljudbok har jag kollat en del serier. Som vanligt är Bones en favorit. Är inte less, och inte klar med den! En ny favorit är dessutom Girlboss!! Den är helt underbar och grundar sig löst på sanna historier. Väldigt löst ska tilläggas. Huvudpersonen är Sophia Amaroso, grundare av Nasty Gal. Love it! Härlig girlpower i sann anti-hjältinna-anda. När jag ser den vill jag dessutom flytta till en storstad i USA.. Får mig att drömma mig bort liksom. 
 
Imorgon blir det fortsatt plugg.. yeeyy.. Och lite pubquiz på kvällen, sånt är alltid kul:)

Kommentera

Publiceras ej