Ikväll blev det filmtajm hos en kompis. Ville ju egentligen träna men har superont i halsen. Synd om mig:( Har även pratat i telefon med en kompis i tre timmar haha. Och med en annan kompis i en timme. Mamma däremot fick nöja sig med två minuter, usch vad jag försummar min familj.. Får gottgöra henne imorgon. 
 
Har hört både ris och ros om denna omtalade film. Mitt betyg är dock kärlek! Ååå, vad jag gillade den! Blir ofta rastlös av att se på film, tycker de är för långa så serier passar mig bättre egentligen. Men denna blev jag fast i. Precis som jag blir av hennes böcker. Sedan är ju huvudkaraktären himla söt, han ser ut som en liten oskyldig pojke typ. 
 
Och gott om gulliga, söta djur fanns det! Alltså Niffles..
 
Det var inte bara idag jag sett film, utan även i söndags faktiskt. 
Då blev det Rogue One. 
Fantasy  vinner alltid över Science Fiction för mig. Är mer än Harry Potter-människa en Star Wars-människa. Tyckte Rogue One var lite småseg faktiskt. Jag är inte supertänd på de förra heller för den delen, så som tur var hade jag väldigt låga förvantningar, som den uppnådde med nöd och näppe. 
 
När det kommer till läsning är det mest plugg som slunkit igenom idag. Samt lite lyssning av Lucy Dillon. Har även laddat ner en del nytt som kommer startas efter Dillon. Jag har även något att erkänna.. Jag har inte läst The Cursed Child.. Här pratar jag om att J. K Rowling och hennes grejer är fantastiska, och så har jag inte ens läst den. Men så är det ju inte hon som skrivit den heller. Men någon gång kommer jag nog ta mig igenom den. 
 
Nu blir det godnatt för mig! Ska försöka kurera min hals med hjälp av sömn:)

Kommentera

Publiceras ej