Helghelghelg.. Så skönt! Kan nu snart med gott samvete inte plugga. Plugglivet, och särskilt så som jag har det nu har sina för- och nackdelar. Vissa dagar pluggar jag 12 timmar, andra dagar 12 sekunder typ. Högt och lågt helt klart. Ibland blir det massa tid för träning, böcker, serier och ibland ingen tid alls. 
 
Idag blir det till att plugga litegrann, träffa handledare och fira in helgen. Troligen blir vi ett gäng som möts upp för lite öl och skojigheter ikväll. 
 
Jag tänkte även improvisera ihop en liten lista.. 
 
Läst i veckan: Lyssnat klart på ``Kajas resa``, recension kommer snart. Och nästan läst klart ``Livet går vidare``. 
Serier i veckan: Sett klart animen Blue Exorcist, och börjat kollat på ``The Magicians``. 
Träning: Spelat badminton hela två gånger, samt kört ett svettigt spinningpass. 
Övrigt: Jag har börjat måla! Hittade gamla akvarellfärger hemma som fått användas. Än så länge ser det ut som en treåring har målat, så vågar inte visa bilder haha. Jag tänker sen att jag får försöka hitta en stil som kan rättfärdiga treåringsstilen. Jag gillar ju celler och histologi, dessa ämnen skulle jag kunna förena med måleri faktiskt. 
 
Over and out! Återkommer..

Kommentera

Publiceras ej