Jag fortsätter med serietittandet. Men också med bokläsningen. Jag har varit på resande fot ett tag, men nu är jag tillbaka i Umeå igen. På resan köpte jag en feel-good bok som heter Den lilla bokhandeln i Paris. Den är faktiskt lite småmysig. Har ett par sidor kvar i den, ev. kommer det en mer fullständig recension då. 
 
I ljudboksväg lyssnar jag just nu fortfarande på Jojo Moyes. Just nu är det Toner i natten som jag försöker ta mi igenom. Tyvärr är den faktiskt lite småseg.. 
 
Förutom detta har jag en hel drös med böcker hemma som jag vill ta tag i så småningom. Bland annat lite böcker av Helena Ferrante, Kvinnan på Tåget samt Timbuktus självbiografi. Jag får se vad jag tar tag i härnäst.. 
 
Jag har även beställt lite böcker från Bokus, för tre veckor närmare bestämt, som inte kommit fram än! Har fått ursäkta-mail om dröjsmålet från dem, men ändå, det är väldigt lång tid.. Får typ höra av mig till dem snart igen. Någon mer som haft liknande problem?

Kommentera

Publiceras ej