Denna söndag har varit så himla typisk för en söndag; lat. Igår var det galäj för en kompis som fyllde 25, tänkte posta lite bilder från helgen imorgon. Av förklarliga skäl sov jag därför ganska länge.. Därefter har jag fyllt dagen med typiska måste-bestyr som att typ tvätta, städa, laga mat inför veckan (recept och bild kommer!) och sådär. Var även ute och sprang en sväng. Okej, when I put it that way kanske jag inte varit så lat ändå;) 
 
Bortsett från det har jag kollat på typ fem avsnitt Bones.. Alltså älskar den serien. Håller på och kollar om den, så just nu är jag lite nykär! Läste även ut Livet går vidare och påbörjade En man som heter Ove. Gissar att alla i bokvärlden redan läst den, men just nu är jag lite smått efter haha. Recension kommer såklart sen när jag läst ut den:) Håller även på och lyssnar på en bok; Hundar, hus och hjärtats längtan av Lucy Dillon. Mysigos och feelgood. Tycker feelgood passar bra att lyssna på. Men när jag läser vill jag egentligen ha lite mer utmaning eller vad man ska kalla det. 
 
Nu blir det till att pysa mot sängen och läsa lite till innan jag släcker ner. Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej